Egy születésnap margójára

Nem komplett reflexió egy majdnem komplett sztár koncertjéről

Be kell vallanom, nem ért még el teljesen az a sokkhatás, amit a negyedik iksz betöltése jelent, mert volt, ami sokkal jobban lekötötte az értelmemet és érzelmeimet.

img_6751_1.jpg

Hétfőn (12.04) este, az első koncert előtt annyira izgultam, hogy azt leírni nem lehet! Csodálatos magyar nyelvünk úgy mondja, hogy „majd’ kiugrik a szíve a helyéről”. Én éppen, hogy vissza tudtam tuszkolni az enyémet. Igazi premieres előadás volt, hiszen addig az estéig a résztvevőkön és a stábon kívül még nem látta egyben senki a műsort. Számomra is teljesen újak voltak a reakciók, az átkötő szövegek alakulása. Sőt, az első részben egy kis technikai malőr is nehezítette a dolgomat, mert rosszul állítottam be a füles kontrollom hangerejét (meg is tanultam egy életre :-) ). De mindezek ellenére úgy éreztem, hogy jól sikerült.  Az este után rengeteg pozitív visszajelzést kaptam, nem beszélve a Főigazgató Úr szavairól!  Aztán még hajnali háromig ünnepeltem – mert ugye mégiscsak születésnapom volt! :-)

img_6776_1.jpg

Másnap reggel tízkor a szinkronban állva azért nem mondom, hogy nem fordult meg a fejemben a gondolat, hogy én biztosan nem vagyok normális! De hát a sorozat nem áll meg és Verocska sem, úgyhogy este várt a második koncert. Már sokkal magabiztosabban vágtam neki, és hiába voltam fáradt – vagy tán éppen azért – ismét nagyon élveztem az estét. Az eleje izgalom után abszolút el tudtam engedni magam és felszabadultan énekeltem és játszottam, immár másodszorra! :-)

img_6819_2.jpg

Csupa olyan számot énekeltem, amit nagyon szeretek. Csupa olyan dologról beszéltem általuk, amik számomra nagyon fontosak.  Felszabadító érzés volt kicsit kilépni a jelmezek mögül. Rengeteg kétség, küszködés, nevetés, lélekemelő pillanatok és folyamatos fent-lent jellemezte a felkészülési időszakot.  Igazi érzelmi libikóka! De hát, ilyen maga az élet! :-)

Arra voltam a legkíváncsibb, hogy ezek a dalok és gondolatok olyan erősen hatnak-e a hallgatóságra, mint rám? Tartottam kicsit attól, hogy a kevésbé ismert dalokat hogy fogadja a közönség. Vagy éppen mennyire működnek a saját dalszövegeim és az a felépítés, amit kitaláltam. Számomra a koncert sikere ezekre a kérdésekre pozitív visszaigazolást jelentett.

És borzasztóan boldog vagyok, hogy igenis van létjogosultsága annak, hogy egy színész-énekes önmagaként, álarcok nélkül beszél, a színház és zene nyelvét használva.

Hosszú idő óta ez volt az első alkalom, hogy egy egész estét betöltöttem! :-) De remélem ez valaminek a kezdete és még számos alkalommal (vagy inkább számtalanszor :-) )  átélhetem ezt az érzést és sok emberhez eljuttathatom ennek az estének az élményét!

img_6888_2.jpg

Az életben olyan ritkán érezzük azt, hogy valami teljesen komplett. Hogy nincsen hiányérzetünk. Ez persze nem is baj, hiszen ez hajt előre bennünket! Mégis fontos megélni azokat a pillanatokat, órákat, estéket, amik megajándékoznak minket a teljesség élményével. Számomra ez a két este ilyen volt. És így lett komplett. :-)

Köszönöm mindenkinek, aki eljött és persze a „játszótársaimnak” is!

img_6898_2.jpg

Úgyhogy most a fáradtságon kívül (merthogy azóta folyamatosan felújító próbák és előadások vannak) csak boldogságot érzek! Egy boldog negyvenes!!! Lehet, hogy ez nem is ellentmondás?! :-))))