Eltűntem.Verocska.hu

Nullához közelítő jelenlétemnek a közösségi médiában az év elején, volt egy kellemes és egy kellemetlen oka is.

A kellemes az volt, hogy vártam, egyeztettem és szervezkedtem, hogy ígéretünkhöz híven legyen tavasszal is koncert. Hiszen ezzel a jó hírrel akartam indítani az új évet. Ez fájdalmas, de szükséges kompromisszumok árán szerencsére megvalósult.

Bár nem sikerült hétvégi időpontot kitűzni (amiért elnézést kérek a vidékiektől és sajnálom, hogy így alakult). És egyeztetési problémák miatt a vendégek névsorán is változtatni kellett, de ami a lényeg, hogy lesz koncert!

A márciusi koncert plakátja

A kellemetlenebb ok egy régóta szükségessé vált és tovább nem halasztható műtéti beavatkozás volt, amin a hó végén át kellett esnem. Nem szeretek panaszkodni és most se teszem, csak annyit mondok, hogy nem sántikálok semmi rosszban… Csak próbálkozom visszanyerni a bal térdem működőképességét! :-) Igazi kihívás ez egy annyira pörgős embernek, mint én. És a kiszolgáltatottságot sem viseltem túl jól, de most már "láb-adozom".

progress_bar_runner_by_egor_fedorov.png

Ugyan jelenleg még simán felvennének a furcsa járások minisztériumába főtitkárnak,de remélem a kitartó gyógytornának és Zsíros doktor csodás kezeinek hála nemsokára a térdem jobban működik majd, mint új korában!

Szóval éljen a regenerálódás no meg a lift és a mozgólépcső és egy majdnem komplett sztár, aki most még sántikál! :-)

qrdrb4r.gif